sobota, 19 października 2013

Holiday memories!

...i aż sama w to nie wierzę.
Post o wakacjach miał powstać już dawno temu, jednak październik stał się mi bardzo nieprzychylnym miesiącem - przeprowadzka, ogarnianie planu zajęć i uczelni, problemy z dostaniem się na Internet, brak czasu, a później znikł mi na blogspocie górny pasek, dzięki któremu zawsze dostawałam się na "zaplecze" mojego bloga... 
Dziś po kilkunastu próbach udało mi się obejść powyższy błąd i w końcu dodaję post!!!

Za 1,5 tygodnia będę w Jarocinie i być może uda mi się umówić na zdjęcia z dziewczynami, dzięki czemu na jakiś czas będę miała zapas i notki będą mogły pojawiać się regularnie.

Tymczasem zapraszam na kilka wakacyjnych wspomnień... (:


I AM!
...and I can't belive it.
The post about holiday should be created a long time ago, but October became very unfavorable to me  - moving, cognition schedule and University, trouble getting on the Internet, lack of time, and then the disappearance of the top bar on my Blogspot, so I could not create a new post...
Today, after several attempts, I managed to work around the error and I'm writing to you!!!

For 1.5 weeks I'll be in Jarocin and I might be able to make an appointment for photos with the girls, so I'll have the reserve.

Meanwhile, I invite you to a few holiday memories ... (:





























Pozdrawiam,
Paura


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz