poniedziałek, 1 kwietnia 2013

April Fools' Day


Dziś poniedziałek wielkanocny, czyli II dzień świąt.
Dziś Lany Poniedziałek, czyli Śmingus-Dyngus.
Dziś 1. kwietnia, czyli Prima Aprilis. Dzień pełen żartów i śmiechu. Aby poprawić humor nie tylko sobie wstawiam ten oto nowy post :) Trochę uśmiechów po świątecznym obżarstwie pomoże szybciej spalić niepotrzebne kalorie! :)

Tak zazwyczaj wygląda mój poranek :


Today is second day of Easter.
Today is Easter Monday - Wet Monday.
Today is 1st April - April Fools' Day. The day full of jokes and smiling. I want to improve not only my humour, but yours too! And this is my new post :) Some smiles after Easter gluttony help burn unwanted calories faster! :)

This usually looks my morning :









fot. A. Roszak



Pozdrawiam,
Paura :)

2 komentarze:

  1. Dawaj częściej nowe notki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała i normalnie notki pojawiają się mniej więcej co trzy dni, ale chwilowo mam mały problem i wyczerpałam zapasy zdjęć outfitów, a nie mam fotografa - dopiero dziś mam nadzieję, uda mi się zrobić coś nowego.. :)
      A nie chcę dodawać tutaj notki i "śmieci" tylko po to, żeby dodać kolejny post :)

      Usuń